Aktualizacja: 10.01.2019 09:41 Publikacja: 10.01.2019 09:41
Foto: 123RF
Bazując na wiedzy i doświadczeniu ekspertów CRIDO stawiamy na rozwój własnych kanałów komunikacji, w szczególności blogów. Aby ułatwić odbiór treści, na nowej www zastosowaliśmy kilka nowoczesnych rozwiązań. Czytelnicy naszych blogów mogą m.in. posłuchać, w jaki sposób wpisy są czytane przez sympatycznego bota, sprawdzić czas czytania, czy szybko opublikować w mediach społecznościowych cały wpis lub jego fragment przy zastosowaniu tzw. highlights – mówi Roman Namysłowski, partner zarządzający w CRIDO, inicjator pierwszego z trzech blogów CRIDO Podatki w biznesie, który stanowi główny kanał komunikacji niusów podatkowych, skierowanych do klientów CRIDO, liderów opinii i mediów.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Mój klient nie przyznał się do zarzucanych mu czynów; złożył oświadczenie dotyczące swojej kondycji zdrowotnej –...
Rzecznik Praw Pacjenta wypłaci pacjentowi najwyższą możliwą do przyznania sumę świadczenia kompensacyjnego z Fun...
Sąd Najwyższy uznał w środę częściowo skargi Karola Nawrockiego i Marka Jakubiaka, którzy zakwestionowali niektó...
Czy złożenie w akcie notarialnym nieprawdziwego oświadczenia stanowi przestępstwo? Sprawę, na kanwie historii z...
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas