Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 10.01.2019 09:41 Publikacja: 10.01.2019 09:41
Foto: 123RF
Bazując na wiedzy i doświadczeniu ekspertów CRIDO stawiamy na rozwój własnych kanałów komunikacji, w szczególności blogów. Aby ułatwić odbiór treści, na nowej www zastosowaliśmy kilka nowoczesnych rozwiązań. Czytelnicy naszych blogów mogą m.in. posłuchać, w jaki sposób wpisy są czytane przez sympatycznego bota, sprawdzić czas czytania, czy szybko opublikować w mediach społecznościowych cały wpis lub jego fragment przy zastosowaniu tzw. highlights – mówi Roman Namysłowski, partner zarządzający w CRIDO, inicjator pierwszego z trzech blogów CRIDO Podatki w biznesie, który stanowi główny kanał komunikacji niusów podatkowych, skierowanych do klientów CRIDO, liderów opinii i mediów.
Każdy sprawdzi wysokość przyszłej emerytury przez internet. Budżet państwa nie poniesienie z tego tytułu żadnych...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Uniwersytet Warszawski przed Uniwersytetem Jagiellońskim i Politechniką Warszawską - tak wygląda czołówka Rankin...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas