Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.06.2025 16:10 Publikacja: 29.03.2022 12:37
Foto: Adobe Stock
Towarzystwo ubezpieczeniowe wyjaśniło, że nie chce, by dochodziło do błędnej interpretacji, że popiera Rosję w tym konflikcie. „Tymczasowo przestajemy używać litery Z w mediach społecznościowych, gdzie pojawia się samodzielnie i może być źle zrozumiana” — wyjaśniło w komunikacie przesłanym Reuterowi. „Bacznie monitorujemy sytuację i będziemy podejmować dalsze działania, jeśli i kiedy będą konieczne” — dodało po informacji dziennika „The Telegraph”.
Litera Z znajduje się na rosyjskich pojazdach wojskowych uczestniczących w agresji, pojawiła się na flagach i transparentach Rosjan popierających tę wojnę.
Katarzyna Majewska została powołana w poniedziałek na stanowisko prezesa zarządu PZU Życie. Do czasu uzyskania z...
Zmiany w zarządzie firmy ubezpieczeniowej LINK4. Z kierowania spółką zrezygnowała w poniedziałek Grażyna Sudzińs...
Rynek ubezpieczeń w tej części kontynentu rośnie cztery razy szybciej niż w Austrii, skąd wywodzi się Uniqa – mó...
Choć polisy komunikacyjnego OC drożeją coraz mocniej, to wartość szkód i koszty naprawy aut rośną jeszcze szybci...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Zakłady ubezpieczeń wykryły w 2024 r. ponad 32 tys. wyłudzeń odszkodowań i świadczeń. Choć jest ich o 15 proc. m...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas