Szwajcarski ubezpieczyciel usuwa literę Z ze swojego logo. Powodem Rosja

Zurich Insurance usunął z mediów społecznościowych swój znak firmowy w postaci białej litery Z na niebieskim tle w geście wsparcia Ukrainy.

Publikacja: 29.03.2022 12:37

Szwajcarski ubezpieczyciel usuwa literę Z ze swojego logo. Powodem Rosja

Foto: Adobe Stock

Towarzystwo ubezpieczeniowe wyjaśniło, że nie chce, by dochodziło do błędnej interpretacji, że popiera Rosję w tym konflikcie. „Tymczasowo przestajemy używać litery Z w mediach społecznościowych, gdzie pojawia się samodzielnie i może być źle zrozumiana” — wyjaśniło w komunikacie przesłanym Reuterowi. „Bacznie monitorujemy sytuację i będziemy podejmować dalsze działania, jeśli i kiedy będą konieczne” — dodało po informacji dziennika „The Telegraph”.

Litera Z znajduje się na rosyjskich pojazdach wojskowych uczestniczących w agresji, pojawiła się na flagach i transparentach Rosjan popierających tę wojnę.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Ubezpieczenia
Zmiana za sterami PZU Życie
Ubezpieczenia
Szefowa LINK4 odchodzi ze stanowiska. Oficjalnie: Chęć realizacji nowych wyzwań
Ubezpieczenia
Uniqa: Europa Środkowo-Wschodnia ma ogromy potencjał. Wydatki na polisy rosną
Ubezpieczenia
Koniec wojny cenowej na rynku OC, ale rośnie liczba przestępstw
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Ubezpieczenia
Mocno rośnie wartość wykrytych wyłudzeń „na zgon”