Reklama
Rozwiń
Reklama

Szwajcarski ubezpieczyciel usuwa literę Z ze swojego logo. Powodem Rosja

Zurich Insurance usunął z mediów społecznościowych swój znak firmowy w postaci białej litery Z na niebieskim tle w geście wsparcia Ukrainy.

Publikacja: 29.03.2022 12:37

Szwajcarski ubezpieczyciel usuwa literę Z ze swojego logo. Powodem Rosja

Foto: Adobe Stock

Towarzystwo ubezpieczeniowe wyjaśniło, że nie chce, by dochodziło do błędnej interpretacji, że popiera Rosję w tym konflikcie. „Tymczasowo przestajemy używać litery Z w mediach społecznościowych, gdzie pojawia się samodzielnie i może być źle zrozumiana” — wyjaśniło w komunikacie przesłanym Reuterowi. „Bacznie monitorujemy sytuację i będziemy podejmować dalsze działania, jeśli i kiedy będą konieczne” — dodało po informacji dziennika „The Telegraph”.

Litera Z znajduje się na rosyjskich pojazdach wojskowych uczestniczących w agresji, pojawiła się na flagach i transparentach Rosjan popierających tę wojnę.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ubezpieczenia
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Ubezpieczenia
Dobre wyniki grupy PZU. Zysk w górę o ponad 40 proc.
Ubezpieczenia
Dobre wyniki Grupy PZU. Zysk netto w górę o prawie 43 proc.
Ubezpieczenia
Dronowe ubezpieczenia OC są już obowiązkowe. Za lot bez polisy grozi surowa kara
Ubezpieczenia
Cezary Raczyński, prezes mLeasing: Czas rozwinąć żagle
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama