Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Aktualizacja: 08.08.2016 12:02 Publikacja: 08.08.2016 12:02
Spółka rozpoczęła właśnie współpracę z litewskim operatorem sieci komórkowej Bite, świadczącym usługi w krajach bałtyckich. W jego ofercie znalazł się nowy pakiet, w ramach którego klienci otrzymają ubezpieczenie wyświetlacza.
Ochrona wyświetlaczy smartfonów to flagowy produkt Digital Care, który można zamówić przy zakupie telefonu u największych polskich operatorów sieci komórkowych. Nie bez powodu program ubezpieczeniowy cieszy się tak dużym zainteresowaniem konsumentów. Ze statystyk wynika, że aż osiem na dziesięć uszkodzeń smartfonów dotyczy właśnie wyświetlacza. Na atrakcyjność usługi wpływa również fakt, że proces naprawy uszkodzonych urządzeń odbywa się w systemie door-to-door, co oznacza załatwienie sprawy szybko i bez wychodzenia z domu, a zgłoszenia szkody można dokonać na specjalnej platformie online lub przez call center. Dodatkowym udogodnieniem jest możliwość śledzenia krok po kroku statusu naprawy w internecie.
Wzrost zysku do 6,2 mld zł, większe przychody ze sprzedaży ubezpieczeń, znacząco wyższa rentowność i dywidenda na poziomie 4,5 zł za akcję – takie cele wyznacza sobie PZU. Będzie też porządkowanie aktywów bankowych. Inwestorzy dobrze przyjęli te plany.
W której szafie było najwięcej trupów i jakie zbrodnie biznesowe popełniano w czasach zarządów PiS? O sprzedaży Alior Banku do Pekao i powrocie do korzeni biznesu ubezpieczeniowego. O podwyższeniu składki ubezpieczeniowej o 7,5 mld zł, a zysku o 1 mld zł do 2027 r. O tym, dlaczego PZU chce ubezpieczać polski atom i o potrzebie powszechnych ubezpieczeń klimatycznych. Artur Olech prezes PZU mówi o rozliczeniach z przeszłością i przyszłości spółki opisanej w nowej strategii.
Inwestorzy dobrze przyjęli ogłoszone w czwartek wyniki największego polskiego ubezpieczyciela. Jego akcje na warszawskiej giełdzie zyskały na zamknięciu notowań blisko 7 proc., podstawowe indeksy około 1,5 proc.
W wynikach PZU widać wprawdzie katastrofalną powódź na południu Polski, ale spadek zysku jest wyraźnie niższy od tego, którego obawiali się analitycy. Za nieco ponad tydzień poznamy strategię Grupy PZU na lata 2025-27.
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatniczych oraz skórek w aplikacji nawiązujących do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzył w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową i udostępniając graczom możliwość stworzenia w wirtualnym świecie własnego banku.
Ogólnoeuropejski Indywidualny Produkt Emerytalny pojawił się w Polsce rok temu. Swoim uczestnikom przyniósł ponad 20 proc. zysku. Produkt ten cały czas oferuje jednak tylko jedna firma, która pozyskała dotąd 5 tys. aktywnych klientów.
Mobilna aplikacja DailyArt została nagrodzona w konkursie App Store Awards, organizowanym przez firmę Apple. Za nietypowym projektem stoi warszawska historyczka sztuki. Z jej projektu co miesiąc korzysta ponad 800 tys. użytkowników.
Naukowcy z Centrum Nauki Kopernik zastanawiają się, czy urządzenia mobilne mogą pomóc uczniom w przyswajaniu wiedzy. Okazuje się, że tak – na przykład z biologii czy fizyki. W jaki sposób? Wyjaśniamy w podcaście "Szkoła na nowo".
Wiele wskazuje na to, że Apple szykuje dużą niespodziankę. Według nieoficjalnych informacji ruszyły prace nad nietypowym iPhone'm. Koncern miałby teraz wejść w segment składanych smartfonów.
Nieużywane telefony komórkowe, zamiast leżeć zakurzone na półce lub w piwnicy, mogą stać się urządzeniami pełniącymi różne użyteczne funkcje. Niektóre modele można też sprzedać za duże kwoty.
Fani Apple, którzy od lat korzystają z iPhone’ów, mają powód do zadowolenia. W końcu doczekali się wprowadzenia opcji, która raz na zawsze pozwoli rozwiązać pewien drobny, ale irytujący problem. Chodzi o możliwość zmiany adresu e-mail w koncie Apple.
Powiadomienia na telefon, które otrzymujemy w trakcie pracy, wpływają na spadek naszej produktywności i narażają firmę na straty finansowe - wynika z najnowszych badań, które cytuje dziennik Corriere della Sera.
Apple liczyło, że dzięki nowym funkcjom opartym na sztucznej inteligencji, jego nowy flagowy smartfon iPhone 16 będzie hitem. Szacunki przedsprzedaży wskazują jednak na chłodną reakcję klientów. Tym bardziej, że nowe funkcje dopiero się pojawią.
Urząd Komunikacji Elektronicznej zamierza ogłosić 8 listopada start licytacji częstotliwości z zakresu 700 i 800 MHz. Ceny minimalne, które proponuje, zaskoczyły operatorów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas