Aktualizacja: 23.04.2018 19:29 Publikacja: 23.04.2018 17:53
Foto: www.careem.com
Jak poinformowała w poniedziałek firma Careem z siedzibą w Dubaju, dane te należały zarówno do użytkowników aplikacji mobilnej, jak i kierowców prowadzących samochody. Atak na serwery firmy został wykryty już 14 stycznia bieżącego roku, ale dopiero teraz podano go do oficjalnej wiadomości.
Spółka przekonuje, że prowadziła przez ostatnie miesiące skrupulatne śledztwo nad sprawą oraz współpracowała z organami ścigania w celu wykrycia sprawców. Nie stwierdzono jeszcze przypadków oszust i nieprawidłowego użycia wykradzionych danych. Firma pracuje również nad usprawnieniem systemu bezpieczeństwa i twierdzi, że dane osób, które po 14 stycznia zarejestrowały się w aplikacji, są bezpieczne.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas