Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.12.2019 15:29 Publikacja: 15.12.2019 15:29
Foto: AdobeStock
Turecka linia lata między Stambułem a Abudżą Boeingami 737, bądź Airbusami 330. Kiedy są to Airbusy, kłopotów nie ma, ale w mniejszych Boeingach wystarcza miejsca (i nośności) tylko na 15 proc. bagażu, który powinien zostać załadowany do luków pod pokładem. 85 proc. jest wysyłane później.
Dlatego Nigeria Civil Aviation Authority ( NCAA - odpowiednik polskiego Urzędu Lotnictwa Cywilnego- ULC) zawiesił operowanie Turków w tym kraju do czasu, kiedy znajdą odpowiednie maszyny do obsługi tego połączenia i zagwarantowanie, że pasażerowie będą podróżować razem z bagażem.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas