Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.08.2018 21:00 Publikacja: 07.08.2018 21:00
Foto: Adobe Stock
Zagospodarowanie dróg żeglownych w Polsce jest niedostateczne, a ich parametry, tj. wymiary śluz, głębokość i szerokość szlaków wodnych oraz wysokość mostów, nie odpowiadają potrzebom przewoźników.
Wyeksploatowany i zdekapitalizowany jest tabor: prawie trzy czwarte tzw. pchaczy, niemal połowa barek do pchania, a także wszystkie barki z własnym napędem zostały zbudowane w latach 1949–1979 – podał GUS w raporcie oceniającym transport śródlądowy w Polsce w 2017 r. W sumie po rzekach pływa 219 pchaczy i holowników, 89 barek z własnym napędem i 509 barek do pchania.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas