Aktualizacja: 07.08.2018 21:00 Publikacja: 07.08.2018 21:00
Foto: Adobe Stock
Zagospodarowanie dróg żeglownych w Polsce jest niedostateczne, a ich parametry, tj. wymiary śluz, głębokość i szerokość szlaków wodnych oraz wysokość mostów, nie odpowiadają potrzebom przewoźników.
Wyeksploatowany i zdekapitalizowany jest tabor: prawie trzy czwarte tzw. pchaczy, niemal połowa barek do pchania, a także wszystkie barki z własnym napędem zostały zbudowane w latach 1949–1979 – podał GUS w raporcie oceniającym transport śródlądowy w Polsce w 2017 r. W sumie po rzekach pływa 219 pchaczy i holowników, 89 barek z własnym napędem i 509 barek do pchania.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas