Aktualizacja: 07.01.2019 15:03 Publikacja: 07.01.2019 12:18
Foto: Bloomberg
Przez kilkadziesiąt minut po wejściu na stronę rezerwacyjną PLL LOT pole, w którym wpisuje się miejsce rozpoczęcia podróży - inaczej niż zwykle - nie było ustawione domyślnie na Warszawę, ale należało tam ręcznie wpisać miasto. Problem w tym, że po wpisaniu słowa "Warszawa" wyszukiwarka nie znajdowała takiego miasta w bazie.
Konrad Majszyk z biura komunikacji korporacyjnej PLL LOT o usterce w działaniu internetowego systemu dowiedział się od dziennikarza „Rzeczpospolitej”. – U nas wszystko działa i nie mieliśmy żadnych wcześniejszych informacji o problemach z wyszukiwarką - tłumaczył w poniedziałek przed godziną trzynastą.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas