Aktualizacja: 15.09.2019 10:34 Publikacja: 15.09.2019 10:20
Foto: Fotorzepa, Filip Frydrykiewicz
W sobotę 14 września doszło do zawieszenia systemu irlandzkiego przewoźnika. Pasażerowie nie mogli odprawić się ani pobrać informacji o swoim locie ze strony internetowej i aplikacji mobilnej Ryanaira, co wywołało masę skarg na przewoźnika oraz gigantyczne kolejki na lotniskach w całej Europie.
Pasażerowie byli wściekli z powodów utrudnień i nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ odprawa z wyprzedzeniem w systemie internetowym Ryanaira jest dużo bardziej opłacalna niż ta na lotniskach w dniu wylotu, za którą trzeba zapłacić aż 55 funtów (ok. 260 zł). Na stronie i aplikacji Ryanaira można zaś dokonać tego zupełnie za darmo (bez rezerwacji miejsca), jedyny warunek jest taki, że trzeba się odprawić wcześniej.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas