Aktualizacja: 11.12.2019 11:40 Publikacja: 11.12.2019 11:37
Foto: Bloomberg
To skutek uziemienia w marcu na świecie B737 MAX po 2 katastrofach, samoloty te wrócą do latania najwcześniej w marcu. Pozwoli to Boeingowi uruchomić dostawy wyprodukowanych maszyn, czekających na decyzje urzędu lotnictwa FAA i innych organów nadzoru.
Koncern nie dostawał przez dłuższy czas zamówień na MAX-y. W listopadzie na salonie w Dubaju otrzymał pierwsze zgłoszenia, co pozwoliło zwiększyć tegoroczną liczbę zamówień netto do 56 sztuk, ale w porównaniu z ubiegłym rokiem ten bilans jest nadal ujemny, liczba zamówień jest mniejsza o 84 sztuki.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas