Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 24.04.2020 18:43 Publikacja: 24.04.2020 18:43
Foto: Bloomberg
Narodowy włoski przewoźnik znajdował się od maja 2017 pod zarządem komisarycznym, a trudności wywołane przez pandemię dodały się do poważnych problemów finansowych uniemożliwiając realizację planu cesji tej linii prywatnym inwestorom.
Patuanelli powiedział w parlamentarnej komisji transportu, że rząd utworzy na początku czerwca nową firmę, która przejmie 100 proc. linii lotniczej. — Nowa Alitalia zacznie z flotą ponad 90 samolotów wobec obecnie 113 — poinformował i zaprzeczył doniesieniom, jakoby ta flota liczyła 30 sztuk. Dzięki interwencji państwa przewoźnik będzie w stanie nawiązać konkurencję, gdy sytuacja w sektorze poprawi się. — Dotychczas Alitalia była kryształowym wazonem wśród stalowych wazonów. Nowa firma zacznie w takim samym miejscu jak inne linie lotnicze, gdy sektor ponownie wystartuje, a państwo zadecyduje później, czy zachować ją pod swą kontrolą — cytuje Reuter ministra.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas