Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.06.2020 18:35 Publikacja: 05.06.2020 18:29
Foto: Bloomberg
Ostrzeżenie pojawiło się na krótko przed ogłoszeniem przez firmę z Tuluzy zestawienia zamówień i dostaw w maju, który będzie kolejnym słabym miesiącem z powodu kryzysu wywołanego przez pandemię. Klienci zwracali się do producentów samolotów i firm leasingowych o odraczanie dostaw, bo nie bardzo mieli jak ich odebrać z powodu ograniczeń, a ponadto nie mieli kogo nimi transportować.
Prezes Faury powiedział „Politico”, że pewne linie, nazw nie wymienił, nie chciały rozmawiać w szczytowym okresie kryzysu, ale ma nadzieję na kompromis. — Mam nadzieję, że pozostanie to wyjątkiem, bo zawsze staramy się znaleźć inną drogę niż pójście do sądu. Ale jeśli i kiedy linie lotnicze nie mają innego wyjścia — a to się zdarza — i nie dotrzymują w pełni terminów i nie proponują czegoś lepszego niż nic albo nie chcą tego zrobić, to będzie dochodzić do procesów — cytuje go Reuter.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas