Reklama
Rozwiń
Reklama

Kenny Jacobs odchodzi z Ryanaira

Szef działu marketingu Ryanaira, który kierował działaniami usprawniającymi obsługę klientów, odchodzi z linii z końcem kwietnia po 6 latach pracy, by podjąć nowe wyzwanie — o czym poinformował Reutera.

Aktualizacja: 11.02.2020 11:34 Publikacja: 11.02.2020 11:27

Kenny Jacobs odchodzi z Ryanaira

Foto: Bloomberg

Kenny Jacobs zaczął pracę w irlandzkiej linii na początku 2014 r., był inicjatorem programu „Always Getting Better” (Być zawsze lepszym) poprawy obsługi klientów, otrzymał zadanie przebudowy portalu przewoźnika, aby dostosować go do indywidualnych preferencji podróżujących. — Spędzę lato z rodziną, a potem podejmę nowe wyzwanie— powiedział teraz.

Prezes Michael O'Leary oświadczył w komunikacie, że za kadencji Jacobsa doszło do przekształcenia cyfrowej obecności linii i obsługi klientów. W okresie tych 6 lat Ryanair zwiększył z 20 do ponad 30 proc. część przychodów z opcjonalnych dodatków jak rezerwowanie konkretnych miejsc i prawo do dodatkowego bagażu. „Kenny był autorem udanego programu przez 6 lat, od kiedy przyszedł do nas, był twórcą wielu usprawnień w obsłudze klientów, wprowadzonych w ostatnich latach, które były podstawą naszego wzrostu i ewolucji” — stwierdził prezes linii. 

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Rośnie konkurencja na rynku kolejowym
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Transport
Wojna handlowa USA-Chiny: Donald Trump bierze się za lotnictwo
Transport
Unijny zakaz sprzedaży aut spalinowych do poprawki
Transport
PKP Intercity zapowiada więcej pociągów i krótsze czasy przejazdów
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Transport
Wizz Air rozpycha się na polskim rynku. Nowe samoloty nowe kierunki
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama