Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.02.2020 11:34 Publikacja: 11.02.2020 11:27
Foto: Bloomberg
Kenny Jacobs zaczął pracę w irlandzkiej linii na początku 2014 r., był inicjatorem programu „Always Getting Better” (Być zawsze lepszym) poprawy obsługi klientów, otrzymał zadanie przebudowy portalu przewoźnika, aby dostosować go do indywidualnych preferencji podróżujących. — Spędzę lato z rodziną, a potem podejmę nowe wyzwanie— powiedział teraz.
Prezes Michael O'Leary oświadczył w komunikacie, że za kadencji Jacobsa doszło do przekształcenia cyfrowej obecności linii i obsługi klientów. W okresie tych 6 lat Ryanair zwiększył z 20 do ponad 30 proc. część przychodów z opcjonalnych dodatków jak rezerwowanie konkretnych miejsc i prawo do dodatkowego bagażu. „Kenny był autorem udanego programu przez 6 lat, od kiedy przyszedł do nas, był twórcą wielu usprawnień w obsłudze klientów, wprowadzonych w ostatnich latach, które były podstawą naszego wzrostu i ewolucji” — stwierdził prezes linii.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas