Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2020 17:43 Publikacja: 16.06.2020 17:43
Foto: Bloomberg
John Slattery zaczął pracę w Embraerze w 2011 r., pięć lat później został prezesem najbardziej rentownego działu samolotów cywilnych. Doprowadził do umowy kupienia przez Boeinga za 4,2 mld dolarów 80 proc. udziałów w tym dziale, po sfinalizowaniu umowy miał zostać członkiem kierownictwa Boeinga ds. partnerstwa z Embraerem, ale w kwietniu umowa rozsypała się, pojawiła się pandemia niszczycielska dla sektora podróży i obie firmy obarczały partnera za fiasko fuzji — pisze Reuter.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Widmo kolejnych zwolnień powoduje, że załoga, poprzez organizacje związkowe, szuka wszelkich możliwych sposobów...
Od 2027 roku polecimy Airbusami A220 LOT-u. Niemal do ostatniej chwili polski przewoźnik zastanawiał się, czy wy...
Zaostrzenie konfliktu między Izraelem a Iranem i groźba jego eskalacji spowodowała potężne zakłócenie transportu...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Powtarza się sytuacja z jesieni 2024 r., kiedy kilka krajów Bliskiego Wschodu zamknęło swoją przestrzeń powietrz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas