Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 23.10.2020 14:26 Publikacja: 23.10.2020 14:26
Foto: Bloomberg
Dwie osoby wiedzące o tej decyzji powiedziały Reuterowi, że cały plan zostanie ogłoszony wraz ze średnioterminowym planem biznesowym grupy 30 października. Mitsubishi HI wyjaśniła w komunikacie, że rozważa różne opcje dla SpaceJeta, ale nie podjęła jeszcze decyzji o zaprzestaniu prac. Ogłosi plan dotyczący tego samolotu wraz z biznesplanem dla całej grupy 30 października. Jej akcje zyskały w Tokio 7 proc.
Ograniczenia w podróży z powodu koronawirusa zmusiły linie lotnicze do znacznego zmniejszenia działalności, aby przetrwać. Kryzys w tym sektorze oznacza, że przewoźnicy mają mniej pieniędzy na kupowanie samolotów, które muszą trzymać na ziemi do czasu pojawienia się popytu na przewozy. Premierowy klient japońskiego odrzutowca, ANA Holdings dużo pożycza i tnie koszty. Rządowe subwencje wpłynęły na pewną poprawę krajowego ruchu, ale podróże międzynarodowe stanowią nadal ułamek tego, co było przed pandemią. Największy japoński przewoźnik spodziewa się rocznej straty netto 500 mld jenów (4,77 mld dolarów).
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas