Aktualizacja: 23.10.2020 14:26 Publikacja: 23.10.2020 14:26
Foto: Bloomberg
Dwie osoby wiedzące o tej decyzji powiedziały Reuterowi, że cały plan zostanie ogłoszony wraz ze średnioterminowym planem biznesowym grupy 30 października. Mitsubishi HI wyjaśniła w komunikacie, że rozważa różne opcje dla SpaceJeta, ale nie podjęła jeszcze decyzji o zaprzestaniu prac. Ogłosi plan dotyczący tego samolotu wraz z biznesplanem dla całej grupy 30 października. Jej akcje zyskały w Tokio 7 proc.
Ograniczenia w podróży z powodu koronawirusa zmusiły linie lotnicze do znacznego zmniejszenia działalności, aby przetrwać. Kryzys w tym sektorze oznacza, że przewoźnicy mają mniej pieniędzy na kupowanie samolotów, które muszą trzymać na ziemi do czasu pojawienia się popytu na przewozy. Premierowy klient japońskiego odrzutowca, ANA Holdings dużo pożycza i tnie koszty. Rządowe subwencje wpłynęły na pewną poprawę krajowego ruchu, ale podróże międzynarodowe stanowią nadal ułamek tego, co było przed pandemią. Największy japoński przewoźnik spodziewa się rocznej straty netto 500 mld jenów (4,77 mld dolarów).
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
„Mamy wreszcie bezpośrednie połączenie kolejowe z Polski do Chorwacji; ruszamy od czerwca, cztery dni w tygodniu...
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas