Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.11.2020 13:20 Publikacja: 11.11.2020 13:20
Foto: Bloomberg
Ogłoszone właśnie miesięczne zestawienie wskazuje, że problemy z jakościom B787 Dreamliner i pandemia uniemożliwiły koncernowi drugi kolejny miesiąc dopracowanie się modelu, który zapewni mu dopływ świeżej gotówki w zastępstwie uziemionych B737 MAX — pisze Reuter. W październiku Boeing dostarczył klientom 13 samolotów szerokokadłubowych wobec 10 we wrześniu i 20 rok temu. Po 10 miesiącach dostawy zmalały do 111 maszyn z 321 rok wcześniej.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas