Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.02.2021 14:49 Publikacja: 04.02.2021 14:49
Foto: Bloomberg
Pod koniec stycznia koncern podał o dokonaniu odpisu na 8,3 mld dolarów częściowo z powodu mniejszego popytu na ten najnowszy samolot szerokokadłubowy będący nadal na etapie opracowywania, wyższych kosztów B737 (468 mln dolarów), problemów z produkcją latających cystern KC-46 (275 mln) i na ugodę z resortem sprawiedliwości (744 mln) dotyczącą MAXów. Odroczył też o rok na koniec 2023 r. (łącznie o 3 lata) debiut rynkowy B777X zakładając dłuższy i bardziej kosztowny proces certyfikacji. Teraz pracuje nad niewielkimi modyfikacjami strony technicznej, w tym nad zmianą sprzętu kontrolnego systemów elektronicznych, aby spełnić oczekiwania organu nadzoru — powiedział analitykom prezes Dave Calhoun.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas