Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 04.02.2021 14:49 Publikacja: 04.02.2021 14:49
Foto: Bloomberg
Pod koniec stycznia koncern podał o dokonaniu odpisu na 8,3 mld dolarów częściowo z powodu mniejszego popytu na ten najnowszy samolot szerokokadłubowy będący nadal na etapie opracowywania, wyższych kosztów B737 (468 mln dolarów), problemów z produkcją latających cystern KC-46 (275 mln) i na ugodę z resortem sprawiedliwości (744 mln) dotyczącą MAXów. Odroczył też o rok na koniec 2023 r. (łącznie o 3 lata) debiut rynkowy B777X zakładając dłuższy i bardziej kosztowny proces certyfikacji. Teraz pracuje nad niewielkimi modyfikacjami strony technicznej, w tym nad zmianą sprzętu kontrolnego systemów elektronicznych, aby spełnić oczekiwania organu nadzoru — powiedział analitykom prezes Dave Calhoun.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Kilkanaście nowych połączeń od przyszłego roku ogłosił prezes Wizz Air na lotniskach w Gdańsku i Wrocławiu. Wę...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas