Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 07.04.2021 14:08 Publikacja: 07.04.2021 14:03
Foto: materiały prasowe
Największy w Europie tani przewoźnik przewiduje obecnie, że do 31 marca 2022 przewiezie liczbę pasażerów zbliżoną do dolnej granicy widełek 80-120 mln przewidywanych dotychczas. „Ograniczenia w podróżach w okresie Wielkanocy, lockdowny i opóźniony szczyt poprawy przewozów latem 2021 z powodu wolnego zwiększania rytmu szczepień w Unii oznaczają, że ruch podróżnych będzie raczej bliższy dolnej granicy przewidywanego wcześniej zakresu” — cytuje Reuter komunikat linii.
W ciągu ostatnich 12 miesięcy Ryanair przewiózł 27,5 mln pasażerów wobec 149 mln w roku do 31 marca 2020. Przewoźnik najmocniej krytykujący europejskich polityków za działania wobec kryzysu sanitarnego, zastrzegł, że jest jeszcze za wcześnie na bardziej precyzyjną roczną prognozę, ale spodziewa się osiągnięcia równowagi finansowej. Analitycy z Goodbody Stockbrokers stwierdzili w nocie, że linia zakłada pewną korektę w dół obecnej prognozy rocznego (do 31 marca 2022) zysku 252 mln euro.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas