Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 03.05.2021 12:42 Publikacja: 03.05.2021 12:42
Foto: Bloomberg
Rozmowy trzech ministrów włoskiego rządu z Komisją Europejską nie dały rezultatu z powodu różnic zdań dotyczących sprzedania przez nową linię połowy działek czasowych startów i lądowań (slotów) na lotnisku Linate w Mediolanie, dotychczasowej nazwy i programu lojalnościowego — przypomniał Reuter.
- Nadal uważam, że możemy znaleźć możliwe do wykonania rozwiązanie. ITA musi być realną firmą, należy odejść od zachowania ciągłości, bo inaczej ITA będzie odpowiadać za Alitalię. Inwestycje w ITA muszą być zgodne z normami rynkowymi, więc inwestycje włoskiego skarbu państwa mają dawać zwrot, co zadowoli prywatnych inwestorów — powiedziała i dodała, że czeka teraz na nowe propozycje Rzymu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Kilkanaście nowych połączeń od przyszłego roku ogłosił prezes Wizz Air na lotniskach w Gdańsku i Wrocławiu. Wę...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas