Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 23.05.2021 14:32 Publikacja: 23.05.2021 14:29
Foto: Bloomberg
Realizacja planu będzie zależeć od popytu, sytuacji u dostawców i od powodzenia działań koncernu w redukowaniu nadwyżki już wyprodukowanych samolotów, czekających na odbiorców — pisze Reuter. Boeing nie chciał skomentować tej informacji, odesłał do swej ostatniej zapowiedzi z kwietnia, w której potwierdził plan zwiększenia produkcji tych samolotów z obecnie niskiego poziomu do 31 co miesiąc z początkiem 2022 r.
Produkcję B737 MAX wstrzymano w 2019 r. po uziemieniu tych maszyn w konsekwencji dwóch katastrof i wznowiono w maju w małej części dotychczasowego rytmu w oczekiwaniu na zatwierdzenie wprowadzonych zmian i z powodu trudnej sytuacji o dostawców. Boeing nadal czeka na zatwierdzenie MAX-ów w Chinach, prezes David Calhoun uprzedził, że harmonogram kolejnych decyzji zatwierdzających te samoloty wpłynie na ostateczny rytm ich produkcji. Na razie Boeing liczy na zwiększenie w Renton pod Seattle tego rytmu z kilku sztuk co miesiąc do 26 miesięcznie pod koniec bieżącego roku.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas