Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.06.2021 15:04 Publikacja: 27.06.2021 11:47
Foto: Bloomberg
To pierwszy taki przypadek w siatce niemieckiego przewoźnika. Chociaż dojazd koleją, tam, gdzie to było uzasadnione (czyli dla linii nieopłacalne) pasażerowie jeżdżą już koleją.
Oczywiście na tych rejsach LH nie zarabiała, bo latali tam praktycznie jedynie pasażerowie przesiadkowi (97 proc.), a dodatkowo jeszcze znajdowała się pod naciskiem ekologów, aby obniżyć emisje CO2. Podobna sytuacja jest we Francji, gdzie do niektórych miast w kraju, dokąd można dojechać w dwie i pół godziny koleją połączeń lotniczych już nie ma. W dużej mierze także wycięło to z francuskiego rynku niskokosztową konkurencję Air France.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas