Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowa strategia LOTu

LOT planuje za pięć lat stać się dwa razy większą linią lotniczą. Chce przewozić 10 milionów pasażerów rocznie.

Aktualizacja: 22.06.2015 14:23 Publikacja: 22.06.2015 14:10

LOT ogłosił nową strategię: za 5 lat chce przewozić 10 mln pasażerów

LOT ogłosił nową strategię: za 5 lat chce przewozić 10 mln pasażerów

Foto: Bloomberg

Flota także ma się podwoić - to główne założenia nowej strategii na lata 2016-2020, która spółka ogłosiła 22 czerwca.

W 2016 roku linia otworzy 3 nowe połączenia długodystansowe z Warszawy - Tokio, Seul - o czym już pisała „Rzeczpospolita", oraz Bangkok. Bilety do Tokio można kupować już teraz i jak dotąd cieszą się one całkiem sporym zainteresowaniem. Do południa w poniedziałek, jak informuje LOT, linia sprzedała już łącznie 900 biletów, czyli trzy pełne dreamlinery. bilety do Seulu i Bangkoku wejdą do sprzedaży od jesieni. Kolejne nowości długodystansowe, a tym także nowe porty w Stanach Zjednoczonych ogłoszone zostaną również jesienią.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Wielkie przejęcie na rynku taksówek w Polsce. Łączą się dwie popularne sieci
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Transport
RegioJet nie chce wojny z PKP Intercity
Transport
Dokąd jeździ Radosław Sikorski? Lista może zaskakiwać
Transport
Rosjanie przyznają: mamy kłopot z lataniem. Tych „kłopotów” jest jednak kilka
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Transport
Kolejowy symbol hamowania niemieckiej gospodarki. Kto uratuje Deutsche Bahn?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama