Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 24.06.2015 17:20 Publikacja: 24.06.2015 14:06
Foto: Bloomberg
Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju (MiR) wystąpiło do Rady Ministrów z wnioskiem o pieniądze z rezerwy budżetowej, które miałyby trafić do Krajowego Funduszu Drogowego, rekompensując w ten sposób straty z powodu zawieszenia opłat za przejazd.
Jak dowiedzieliśmy się od przedstawiciela zarządzającej płatnym odcinkiem A1 spółki Gdańsk Transport Company, rozmowy w sprawie otwarcia bramek zaczęły się w ubiegłym tygodniu, a inicjatorem byli przedstawiciele MiR. Uzgodniono, że bramki mogą być otwierane w czasie weekendów w lipcu i sierpniu. Oznacza to, że przejazd płatnym odcinkiem autostrady może być darmowy w piątki od godziny 16 do 22.30, następnie w soboty od godziny 7 do 22.30 oraz w niedziele od godziny 7 do 22.30. Decyzja o otwarciu bramek będzie podejmowana na bieżąco przed weekendem.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prezydent Donald Trump uważa, że rosyjska propozycja, by Elon Musk i jego firma zajmująca się budową tuneli — Th...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas