Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.07.2021 17:12 Publikacja: 07.07.2021 16:55
Foto: Adobe Stock
Wszystkie porty, które wyraziły chęć takiej współpracy mają dzisiaj podobne problemy — bardzo wolno odbudowujący się ruch pasażerski, który rok temu praktycznie zamarł z powodu pandemii, a co za tym idzie także spadek przychodów. Nie brak bankrutujących linii lotniczych, a te, które przetrwały zmuszone były skorzystać z pomocy publicznej, na którą Komisja Europejska wprawdzie dała zgodę luzując warunki korzystania z pieniędzy podatników, ale też narzuciła ograniczenia dotyczące rozwoju przewoźników.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas