Reklama
Rozwiń
Reklama

Linie lotnicze proponują podróż w nieznane. Nowy pomysł marketingowy

Informacje o niskich taryfach to za mało. Linie lotnicze chcą się wyróżniać. I proponują loty w nieznane.

Publikacja: 17.02.2024 16:45

Linie lotnicze proponują podróż w nieznane.  Nowy pomysł marketingowy

Foto: Adobe Stock

Takie bilety oferują Wizz Air, ale na razie tylko z londyńskiego Gatwick. Kampania została nazwana #LetsGetLostwithWIZZ. Czyli w wolnym tłumaczeniu „zniknij z Wizzem”.

Skandynawski SAS z kolei proponuje „Kierunek nieznany” skierowany do uczestników programu lojalnościowego EuroBonus.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Airbus ogłasza dużą akcję przywoławczą samolotów. Tysiące lotów mogą być odwołane
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Transport
Ważna zmiana w PKP Intercity. Bilet na pociąg kupimy ze znacznie większym wyprzedzeniem
Transport
Lotnisko Chopina a CPK. Czy nowa inwestycja również szybko się „zapcha”?
Transport
Kreml chce mieć swój CPK. W Afryce
Transport
LOT „nabiera masy”. Zagęszcza siatkę, wchodzi w konsolidację
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama