Takie bilety oferują Wizz Air, ale na razie tylko z londyńskiego Gatwick. Kampania została nazwana #LetsGetLostwithWIZZ. Czyli w wolnym tłumaczeniu „zniknij z Wizzem”.
Skandynawski SAS z kolei proponuje „Kierunek nieznany” skierowany do uczestników programu lojalnościowego EuroBonus.
Ściągnąć mile z konta
Linia chce w ten sposób zachęcić do wykorzystania punktów zgromadzonych na kontach często podróżujących pasażerów. Chętni nie zapłacą za podróż, poza tym, że z ich lojalnościowego konta odejmowanych jest 30 tysięcy mil. Jak na razie SAS zaplanował pierwszy wylot na 5 kwietnia z Kopenhagi i powrót 8 kwietnia. Cała podróż jest otoczona największą tajemnicą, potrwa „kilka godzin” i pasażerowie dowiedzą się, dokąd lecą już po starcie, z komunikatu pokładowego.
Czytaj więcej
Wiedeńskie lotnisko Schwechat zaczyna duży projekt inwestycyjny. Zakończy się w 2027 roku. Czyli wówczas, gdy według najambitniejszych planów miał ruszyć CPK.
Zdaniem cytowanego w komunikacie prasowym Paula Verhagena, wiceprezesa w SAS odpowiadającego za politykę handlową przewoźnika, taki rejs będzie, oprócz niewątpliwej przygody, także okazją do poznania podobnie myślących współpasażerów.