Reklama

Linie lotnicze proponują podróż w nieznane. Nowy pomysł marketingowy

Informacje o niskich taryfach to za mało. Linie lotnicze chcą się wyróżniać. I proponują loty w nieznane.

Publikacja: 17.02.2024 16:45

Linie lotnicze proponują podróż w nieznane.  Nowy pomysł marketingowy

Foto: Adobe Stock

Takie bilety oferują Wizz Air, ale na razie tylko z londyńskiego Gatwick. Kampania została nazwana #LetsGetLostwithWIZZ. Czyli w wolnym tłumaczeniu „zniknij z Wizzem”.

Skandynawski SAS z kolei proponuje „Kierunek nieznany” skierowany do uczestników programu lojalnościowego EuroBonus.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Transport
Polacy mistrzami odbioru paczek. E-commerce nie nadąża za tempem
Transport
Porządki w Grupie Lufthansy. Wszystkie decyzje będą podejmowane w Niemczech
Transport
Polskie lotniska najlepsze w Europie. Będzie rekord odprawionych pasażerów
Transport
Największy port zbożowy Rosji sparaliżowany przez dekret Putina
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Transport
Tak mało taksówek jeszcze nie było
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama