Linie lotnicze proponują podróż w nieznane. Nowy pomysł marketingowy

Informacje o niskich taryfach to za mało. Linie lotnicze chcą się wyróżniać. I proponują loty w nieznane.

Publikacja: 17.02.2024 16:45

Linie lotnicze proponują podróż w nieznane.  Nowy pomysł marketingowy

Foto: Adobe Stock

Takie bilety oferują Wizz Air, ale na razie tylko z londyńskiego Gatwick. Kampania została nazwana #LetsGetLostwithWIZZ. Czyli w wolnym tłumaczeniu „zniknij z Wizzem”.

Skandynawski SAS z kolei proponuje „Kierunek nieznany” skierowany do uczestników programu lojalnościowego EuroBonus.

Pozostało 92% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Transport
Francuskie międzynarodowe lotnisko znów działa po ewakuacji
Transport
Atak wandali na francuską kolej. Tłumy pasażerów na peronach i objazdy
Transport
Pogarszają się prognozy dla przemysłu motoryzacyjnego w Polsce
Transport
Boeing winny i zapłaci za katastrofy B737 MAX. Rodziny ofiar chcą jeszcze więcej
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Transport
Air France-KLM zawiodły się na igrzyskach w Paryżu. Wyniki mocno w dół