Reklama

Reklamowe wpadki Air France, Lufthansy i Etihadu

Brytyjski urząd ds. standardów reklamowych (ASA) uznał, że trzy linie lotnicze opublikowały reklamy zawierające „wprowadzające w błąd” przesłanie ekologiczne.

Publikacja: 07.12.2023 14:30

Reklamowe wpadki Air France, Lufthansy i Etihadu

Foto: Materiały prasowe

To już drugi raz w tym roku, kiedy Lufthansa i Etihad naruszyły brytyjskie zasady marketingowe. Air France zdarzyło się to po raz pierwszy.

Lufthansa przekonywała w swojej reklamie, że konsumenci korzystając z jej usług „latają w sposób bardziej zrównoważony”. Linie Air France zapewniają, że są „zdeterminowane by chronić środowisko”. Z kolei Etihad przekonuje swoich potencjalnych pasażerów, że wybierając tę linię „będą mieli totalny święty spokój”. Wszystkie trzy linie muszą wycofać te reklamy z rynku brytyjskiego. Organ regulacyjny brytyjskiego rynku reklamowego (ASA) zakazał ponownej publikacji ogłoszeń, uznając, że wywoływały u konsumentów mylące wrażenia dotyczące działań tych trzech przewoźników na rzecz ochrony środowiska.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Transport
Polacy mistrzami odbioru paczek. E-commerce nie nadąża za tempem
Transport
Porządki w Grupie Lufthansy. Wszystkie decyzje będą podejmowane w Niemczech
Transport
Polskie lotniska najlepsze w Europie. Będzie rekord odprawionych pasażerów
Transport
Największy port zbożowy Rosji sparaliżowany przez dekret Putina
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Transport
Tak mało taksówek jeszcze nie było
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama