Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.07.2025 02:58 Publikacja: 07.12.2023 14:30
Foto: Materiały prasowe
To już drugi raz w tym roku, kiedy Lufthansa i Etihad naruszyły brytyjskie zasady marketingowe. Air France zdarzyło się to po raz pierwszy.
Lufthansa przekonywała w swojej reklamie, że konsumenci korzystając z jej usług „latają w sposób bardziej zrównoważony”. Linie Air France zapewniają, że są „zdeterminowane by chronić środowisko”. Z kolei Etihad przekonuje swoich potencjalnych pasażerów, że wybierając tę linię „będą mieli totalny święty spokój”. Wszystkie trzy linie muszą wycofać te reklamy z rynku brytyjskiego. Organ regulacyjny brytyjskiego rynku reklamowego (ASA) zakazał ponownej publikacji ogłoszeń, uznając, że wywoływały u konsumentów mylące wrażenia dotyczące działań tych trzech przewoźników na rzecz ochrony środowiska.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas