Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 05.12.2020 15:15 Publikacja: 05.12.2020 15:15
Foto: Bloomberg
Pięć pierwszych maszyn tego typu zasili flotę Rossiji jeszcze przed końcem tego roku, a 44 kolejne zostaną przekazane w ciągu 2021, reszta w 2022. Aerofłot docelowo zamierza na połączeniach średniego zasięgu latać wyłącznie Airbusami z rodziny A320. Z kolei Rossija docelowo, czyli do 2028 roku zamierza mieć w swojej flocie dwa typy samolotów produkowanych w Rosji : 150 Suchojów oraz 85 MC-21.
Wymiana Suchojów na Airbusy w Aerofłocie zaczęła się jeszcze za byłego prezesa tej linii, Witalija Sawieljewa, który obecnie jest minister transportu Rosji. Wcześniej Aerofłot miał wspierać rodzimy przemysł i zamówił 95 Suchojów i 50 MC-21. Te maszyny Aerofłot odbierze i również przekaże Rossiji, która dodatkowo jeszcze planuje złożenie zamówienia w Boeingu, najprawdopodobniej na 15 sztuk B777. Ostateczna decyzja co do typu maszyny nie została jeszcze podjęta.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– Chcemy pokazać jak ważne jest lotnictwo dla polskiej gospodarki. Nie mówiąc oczywiście o jego roli w obronnośc...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Władimir Putin bardzo chciał, żeby kolejne spotkanie z Donaldem Trumpem obyło się w Moskwie. Miał ku temu kilka...
Amerykański regulator rynku lotniczego - Federalna Agencja Transportu zezwoliła Boeingowi na zwiększenie produkc...
Prezydent Donald Trump uważa, że rosyjska propozycja, by Elon Musk i jego firma zajmująca się budową tuneli — Th...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas