Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.07.2025 02:30 Publikacja: 09.07.2023 13:00
Foto: Bloomberg
Najbardziej ucierpią linie chińskie, które na swoich trasach europejskich lecą praktycznie przez całą długość rosyjskiego terytorium. Ale więcej zapłacą także Emirates, Qatar Airways, Turkish Airlines, Air India oraz Ethiopian Cargo. Mało jest prawdopodobne, aby którykolwiek z tych przewoźników z powodu wyższych kosztów operacyjnych zrezygnował z lotów do Rosji. I prezes Emirates, Tim Clark , tak samo jak prezes Qatar Airways, czy Campbell Wilson, szef Air India nie ukrywają, że nie mają zamiaru zrezygnować z rosyjskiego biznesu. Ceny za loty do Rosji są wyższe, niż gdziekolwiek indziej.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas