Dior zadba o urodę załóg linii Emirates. Jakie wymagania mają światowe linie

Linie Emirates otworzyły na lotnisku w Dubaju Centrum Urody Diora. To część inwestycji wartej 2 mld dolarów, która ma zachęcić pasażerów do korzystania z usług tego przewoźnika.

Publikacja: 10.05.2023 16:24

Dior zadba o urodę załóg linii Emirates. Jakie wymagania mają światowe linie

Foto: Bloomberg

Przez Centrum Urody Diora będą przechodzili wszyscy członkowie załóg rozpoczynający rejsy z Dubaju. Ale prawo, a nawet obowiązek korzystania z jego usług ma 18 tysięcy pracowników pokładu zatrudnionych w Emirates. W tym także wszystkich, którzy pomyślnie przejdą szkolenia po naborze, jaki trwa obecnie w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu.

Czytaj więcej

Lotnictwo odżywa. Ceny biletów pójdą w dół

Konsultantki wyszkolone u Diora w dwóch ośrodkach — Dior Beauty i Davines, poinstruują personel pokładowy, co trzeba robić, żeby prezentować się jak najlepiej, jak się odżywiać, jakie ćwiczenia są najbardziej wskazane i jak odpowiednio zadbać o skórę i włosy. Te wszystkie usługi są dostępne tak dla kobiet, jak i dla mężczyzn. W dubajskim centrum będą używane wyłącznie kosmetyki i środki pielęgnacyjne marki Dior, a marka chce w ten sposób udowodnić, że makijaż nimi wykonany jest w stanie wytrzymać nawet najdłuższy rejs.

To jak osiągnąć świeży efekt nawet po najdłuższym locie zatrudnione w Emirates stewardesy pokazywały już wielokrotnie na YouTube. Najwięcej uwagi poświęcano szmince, krwistoczerwonej Rouge Dior Forever. Inne produkty, z których korzystają załogi, to baza pod makijaż Dior Hydra Life Intense Sorbet Crème, fluid Dior Forever Skin Glow, a do malowania oczu Diorshow On Stage Liner. Oprócz tego jeszcze zaleca się jeszcze stosowanie wodoodpornego Dior Backstage Face oraz Body Flash Perfector Concealer.

Czytaj więcej

Arabia Saudyjska otwiera przestrzeń powietrzną dla wszystkich linii

Dla panów wybrano linię Dior Sauvage i zaleca się im korzystanie z odświeżaczy skóry, maseczek upiększających, konkretnego rodzaju balsamu po goleniu, tak aby ich skóra nie wyglądała na zmęczoną i wysuszoną.

Davines, kolei zadba o włosy, aby były nie tylko nienagannie uczesane, ale również nawilżone, błyszczące, odżywione, odpowiednio polakierowane. Wszystko po to, aby wyglądały jeśli nie jednakowo, to chociaż jednolicie.

Niewiele jest dzisiaj linii lotniczych na świecie, które mają tak restrykcyjne wymagania wobec swoich załóg, jak linie arabskie — właśnie Emirates i Qatar Airways, czy Etihad, ale także greckie Aegean, w których wszystkie stewardesy wyglądają praktycznie tak samo.

W ostatnich latach wielu przewoźników postawiło na większą swobodę i wygodę swoich pracowników. Cztery lata temu Virgin Atlantic poluzowałī wymogi dotyczące makijażu, a w dwa lata później linia pozwoliła także członkom załogi na to, że jeśli mają tatuaż, to nie muszą go ukrywać. W Emirates, czy Qatar Airways jest to nie do pomyślenia.

Czytaj więcej

Linie Emirates rozwiozą Rosjan po świecie

Kolejną linią, która pozwala załodze na tatuaże są amerykańskie United Airlines. Dozwolone są od 2021 roku, pod warunkiem jednak, że są „minimalne”. Męska część załogi dostała natomiast przyzwolenie na nakładaniem make-upu.

Regulatorzy w Europie także postanowili się zaangażować w te zmiany i poluzowanie rygorów. Kiedy hiszpański niskokosztowy Vueling nakazał stewardesom noszenie obuwia na wysokim obcasie oraz przekazał wytyczne dotyczące makijażu, został ukarany grzywną w wysokości 32 tys. euro.

Na drugim biegunie zasad obowiązujących na pokładzie są ukraińskie niskokosztowe linie SkyUp, które na razie zawiesiły działalność. Ich załogi były umundurowane na całkowitym luzie, w wygodne spodnie i trampki, a stewardesy mogły się czesać tak, jak chciały i malować tak, jak im się podobało. Linia teraz wykonuje operacje czarterowe dla innych przewoźników.

Przez Centrum Urody Diora będą przechodzili wszyscy członkowie załóg rozpoczynający rejsy z Dubaju. Ale prawo, a nawet obowiązek korzystania z jego usług ma 18 tysięcy pracowników pokładu zatrudnionych w Emirates. W tym także wszystkich, którzy pomyślnie przejdą szkolenia po naborze, jaki trwa obecnie w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu.

Konsultantki wyszkolone u Diora w dwóch ośrodkach — Dior Beauty i Davines, poinstruują personel pokładowy, co trzeba robić, żeby prezentować się jak najlepiej, jak się odżywiać, jakie ćwiczenia są najbardziej wskazane i jak odpowiednio zadbać o skórę i włosy. Te wszystkie usługi są dostępne tak dla kobiet, jak i dla mężczyzn. W dubajskim centrum będą używane wyłącznie kosmetyki i środki pielęgnacyjne marki Dior, a marka chce w ten sposób udowodnić, że makijaż nimi wykonany jest w stanie wytrzymać nawet najdłuższy rejs.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Transport
Bilety kolejowe coraz częściej kupujemy przez internet
Materiał Promocyjny
Naszą siłą jest różnorodność
Transport
P.O. prezesa PKP Cargo pod lupą KNF. Kupował akcje niezgodnie z prawem?
Transport
Polskie firmy transportowe toną w długach. Rozkręca się spirala upadłości
Transport
Prezes Boeinga tłumaczy się i przeprasza rodziny ofiar
Akcje Specjalne
Dekarbonizacja gospodarki bez wodoru będzie bardzo trudna
Transport
Prezes PKP Cargo: Będą zawiadomienia do prokuratury
Materiał Promocyjny
Sztuczna inteligencja może być wykorzystywana w każdej branży