Aktualizacja: 05.05.2025 17:16 Publikacja: 10.05.2023 16:24
Foto: Bloomberg
Przez Centrum Urody Diora będą przechodzili wszyscy członkowie załóg rozpoczynający rejsy z Dubaju. Ale prawo, a nawet obowiązek korzystania z jego usług ma 18 tysięcy pracowników pokładu zatrudnionych w Emirates. W tym także wszystkich, którzy pomyślnie przejdą szkolenia po naborze, jaki trwa obecnie w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu.
Konsultantki wyszkolone u Diora w dwóch ośrodkach — Dior Beauty i Davines, poinstruują personel pokładowy, co trzeba robić, żeby prezentować się jak najlepiej, jak się odżywiać, jakie ćwiczenia są najbardziej wskazane i jak odpowiednio zadbać o skórę i włosy. Te wszystkie usługi są dostępne tak dla kobiet, jak i dla mężczyzn. W dubajskim centrum będą używane wyłącznie kosmetyki i środki pielęgnacyjne marki Dior, a marka chce w ten sposób udowodnić, że makijaż nimi wykonany jest w stanie wytrzymać nawet najdłuższy rejs.
Nowa wersja programu dopłat do rowerów elektrycznych będzie uboższa od planowanej w ubiegłym roku. 50 mln zł ma...
Wierzę w to, że docelowo to PPL może stać się podmiotem zarządzającym nowym centralnym lotniskiem, albo przynajm...
Protest pracowników lotniska w Helsinkach spowoduje zakłócenia w rozkładzie Finnaira. To kolejne kłopoty fińskie...
Pracownicy francuskiej kolej SNCF będzie strajkować od 5 do 11 maja na apel SUD-Rail i CGT. Mimo wielu spotkań z...
Największe amerykańskie linie lotnicze wnioskują do Federal Aviation Administration o zwolnienie z obowiązku wyk...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas