Dior zadba o urodę załóg linii Emirates. Jakie wymagania mają światowe linie

Linie Emirates otworzyły na lotnisku w Dubaju Centrum Urody Diora. To część inwestycji wartej 2 mld dolarów, która ma zachęcić pasażerów do korzystania z usług tego przewoźnika.

Publikacja: 10.05.2023 16:24

Dior zadba o urodę załóg linii Emirates. Jakie wymagania mają światowe linie

Foto: Bloomberg

Przez Centrum Urody Diora będą przechodzili wszyscy członkowie załóg rozpoczynający rejsy z Dubaju. Ale prawo, a nawet obowiązek korzystania z jego usług ma 18 tysięcy pracowników pokładu zatrudnionych w Emirates. W tym także wszystkich, którzy pomyślnie przejdą szkolenia po naborze, jaki trwa obecnie w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu.

Konsultantki wyszkolone u Diora w dwóch ośrodkach — Dior Beauty i Davines, poinstruują personel pokładowy, co trzeba robić, żeby prezentować się jak najlepiej, jak się odżywiać, jakie ćwiczenia są najbardziej wskazane i jak odpowiednio zadbać o skórę i włosy. Te wszystkie usługi są dostępne tak dla kobiet, jak i dla mężczyzn. W dubajskim centrum będą używane wyłącznie kosmetyki i środki pielęgnacyjne marki Dior, a marka chce w ten sposób udowodnić, że makijaż nimi wykonany jest w stanie wytrzymać nawet najdłuższy rejs.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Transport
Od najbliższej soboty pociągi pojadą szybciej na głównych trasach
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Transport
Rosyjskie tiry utknęły w Kazachstanie. Rośnie korupcja i straty
Transport
Budowa S16 na Mazurach na nowych zasadach. Co się zmieni? Kiedy kierowcy pojadą przebudowaną trasą?
Transport
Świetny rok dla lotnictwa. Polecimy taniej, chociaż z ograniczeniami
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Transport
PKP lepsze od kolei niemieckich, ale w ogonie Europy