Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.06.2025 10:26 Publikacja: 20.01.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
Cały rynek ma wrócić do kondycji sprzed pandemii dopiero w 2024 r. Ale już wiadomo, że siatka letnia w 2023 r. będzie nawet większa od tej z rekordowego 2019 r., kiedy linie przewiozły ponad 4,5 mld pasażerów. Europejscy przewoźnicy zaczynają się nawet buntować i chcą zniesienia ograniczeń w wykonywaniu lotów krótkodystansowych. Bo w ten sposób zapełnią sobie rejsy na kierunkach długodystansowych. Według prognoz Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych w tym roku linie lotnicze zanotują 779 mld dol. przychodów, a na każdym pasażerze zarobią średnio 1,11 dol.
Proste korytarze lotnicze, które pomogły zbudować w krajach Zatoki wygodne centra przesiadkowe, to już przeszłoś...
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas