Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 03:07 Publikacja: 03.07.2022 22:45
Foto: Bloomberg
Air China i China Southern zapowiedziały zamówienie po 96 maszyn z rodziny A3420neo o wartości 12,2 mld dolarów w cenach katalogowych, a China Eastern chce kupić sto sztuk cenione na 12,8 mld dolarów. Linie lotnicze dostają zwykle rabaty przy większych zamówieniach, China Eastern podała, że teraz były większe niż zwykle — pisze Reuter. Dostawy przewidziano w latach 2023-27, większość zacznie się w 2024 r.
W normalnym roku chiński rynek stanowi jedną czwartą dostaw Airbusa i Boeinga, ale ograniczenia związane z walką z wirusem i przeciągającą się wojna handlowa ze Stanami sprawiły, że Chiny nie wykazywały aktywności na rynku lotniczym w ostatnim czasie. Ludzie z branży mówią, że władze w Pekinie starają się równoważyć zakupy samolotów u obu producentów, a tak duże zamówienia są zwykle ogłaszane podczas ważnych wizyt w Pekinie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas