Reklama

11 zainteresowanych budową ekspresowej S7 na odcinku Pieńki - Płońsk

11 ofert od zainteresowanych firm na budowę odcinka drogi ekspresowej S7 Pieńki - Płońsk złożono w olsztyńskim oddziale Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Kosztorys budowy drogi wynosi 471,5 mln zł - podał PAP olsztyński oddział GDDKiA.

Aktualizacja: 14.06.2017 17:25 Publikacja: 14.06.2017 17:23

11 zainteresowanych budową ekspresowej S7 na odcinku Pieńki - Płońsk

Foto: Fotorzepa/Łukasz Solski

Najniższą cenę wykonania odcinka S7 - 288,8 mln zł - zaproponowało konsorcjum firm Mostostal Warszawa S.A. i Acciona Infraestructuras S.A. z Madrytu, najwyższą – 359,4 mln zł - firma Budimex S.A.

GDDKiA przyjęła w postępowaniu trzy kryteria oceny ofert. "Oprócz ceny, jednym z kryteriów jest termin wykonania. Wykonawcy na etapie składania ofert mogli zaproponować wykonanie zamówienia w terminie krótszym niż maksymalny wymagany okres 37 miesięcy, jednak nie krótszym niż 34 miesiące. Wszyscy składający oferty zadeklarowali 34-miesięczny okres wykonania zadania. Trzecim kryterium oceny ofert był okres gwarancji. Każdy ze startujących w przetargu zaoferował 10-letnią gwarancję jakości wykonanych robót" - podał w środę PAP rzecznik GDDKiA w Olsztynie Karol Głębocki.

Odcinek Pieńki - Płońsk to ostatni z czterech odcinków drogi ekspresowej S7 na terenie województwa mazowieckiego przygotowywanych do przebudowy przez olsztyński oddział GDDKiA. Ostatnio otwarte zostały oferty na budowę trzech odcinków S7: Napierki – Mława, Mława – Strzegowo i Strzegowo - Pieńki.

Inwestycję obejmującą budowę 71 km drogi S7 podzielono na cztery odcinki realizacyjne: Napierki - Mława (wynoszący ok. 14 km), Mława – Strzegowo (ok. 21,5 km), Strzegowo - Pieńki (ok. 22 km), Pieńki - Płońsk (ok. 13,7 km). Inwestycja realizowana będzie w systemie „Projektuj i buduj”.

Zadaniem wyłonionych w przetargu wykonawców będzie przygotowanie - jeszcze przed przystąpieniem do prac budowlanych - projektów budowlanych i złożenie wniosków o Zezwolenie na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID) dla całego projektu. Zakończenie inwestycji planowane jest na połowę 2021 r.

Reklama
Reklama

Budowa trasy ma być współfinansowana ze Środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Transport
Lotnisko w Gdańsku nie chciało chińskich skanerów bagażu. Jest wyrok w sprawie
Transport
Premier Donald Tusk: To już nie pilnowanie łąki. Co zrobiono w Porcie Polska?
Transport
Jak PPL będzie finansował CPK. Docelowo udziały wzrosną z 49 do 100 proc.
Transport
Premier Tusk ogłasza nową nazwę CPK. Teraz lotnisko w Baranowie to „Port Polska”
Transport
Brama lotnicza do Europy Środkowej niepotrzebna. Przeszkodziło CPK?
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama