Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 25.02.2021 16:10 Publikacja: 25.02.2021 16:07
Foto: Bloomberg
Użytkownicy tych samolotów muszą dokonać termowizyjnej inspekcji akustycznej tytanowych łopatek turbiny w każdym silniku. „Na podstawie wstępnych wyników jakie otrzymujemy, a także innych danych uzyskanych w ramach trwającego postępowania wyjaśniającego FAA może zmienić tę dyrektywę dla ustalenia nowego odstępu w czasie tej inspekcji albo następnych” — cytuje Reuter komunikat urzędu.
W marcu 2019, po awarii w 2018 r. silnika w samolocie United, do której doszło na skutek zmęczenia łopatki, FAA nakazał sprawdzenie silników co 6500 cykli (startów i lądowań). Każda kontrola miała trwać 22 roboczogodziny i kosztować 1870 dolarów. Teraz FAA nie podał czasu ani kosztu kontroli.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas