Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.02.2021 16:10 Publikacja: 25.02.2021 16:07
Foto: Bloomberg
Użytkownicy tych samolotów muszą dokonać termowizyjnej inspekcji akustycznej tytanowych łopatek turbiny w każdym silniku. „Na podstawie wstępnych wyników jakie otrzymujemy, a także innych danych uzyskanych w ramach trwającego postępowania wyjaśniającego FAA może zmienić tę dyrektywę dla ustalenia nowego odstępu w czasie tej inspekcji albo następnych” — cytuje Reuter komunikat urzędu.
W marcu 2019, po awarii w 2018 r. silnika w samolocie United, do której doszło na skutek zmęczenia łopatki, FAA nakazał sprawdzenie silników co 6500 cykli (startów i lądowań). Każda kontrola miała trwać 22 roboczogodziny i kosztować 1870 dolarów. Teraz FAA nie podał czasu ani kosztu kontroli.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas