Reklama
Rozwiń
Reklama

Pierwszy Boeing 737-8 MAX LOT-u już w Warszawie

Z lotniska w Lublinie, we czwartek, 4 marca o 15.10 wyleciał pierwszy B737 MAX należący do LOT-u. W Lublinie przeczekał czas niezbędny do ponownej certyfikacji przez Europejska Agencję Bezpieczeństwa Lotniczego.

Aktualizacja: 04.03.2021 17:33 Publikacja: 04.03.2021 17:26

Pierwszy Boeing 737-8 MAX LOT-u już w Warszawie

Foto: Bloomberg

Na pokładzie maszyny były 4 osoby, dwaj piloci i dwie osoby z obsługi technicznej. Rejs do Warszawy potrwał prawie godziny. Tak długo, ponieważ piloci musieli wykonać wszystkie konieczne czynności sprawdzające. Jak wynika z trasy na Flifgt Radarze samolot poleciał nad Sandomierzem, Krakowem, Bielsko Białą, Lesznem, Piłą i Płockiem

5 marca przyleci z Lublina do Warszawy kolejny MAX, a do końca marca pozostałe trzy, jakie LOT ma w swojej flocie. Wszystkie samoloty przejdą dodatkowe serwisowanie (tzw. przegląd ciężki „C-check”) w bazie LOT AMS w Warszawie i obloty techniczne z udziałem pilotów uprawnionych do latania B737 MAX w barwach LOT-u.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Wielkie przejęcie na rynku taksówek w Polsce. Łączą się dwie popularne sieci
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Transport
RegioJet nie chce wojny z PKP Intercity
Transport
Dokąd jeździ Radosław Sikorski? Lista może zaskakiwać
Transport
Rosjanie przyznają: mamy kłopot z lataniem. Tych „kłopotów” jest jednak kilka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Transport
Kolejowy symbol hamowania niemieckiej gospodarki. Kto uratuje Deutsche Bahn?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama