Aktualizacja: 06.11.2017 19:02 Publikacja: 06.11.2017 18:33
Foto: tv.rp.pl
Polska jest jedynym krajem w Unii Europejskiej wśród tych o zbliżonych warunkach klimatycznych, w którym nie ma obowiązku wymiany opon na zimowe. – Tymczasem różnica w efektach hamowania jest niebagatelna, bo przy prędkości 50 km/h na ośnieżonej drodze wynosi aż 30 metrów. To bardzo dużo – przekonywał Zboralski. Wskazał niemieckie badania, które wykazały, że nawet na suchej nawierzchni przy temperaturze ujemnej w przypadku opon letnich ryzyko wypadku rośnie aż o połowę.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas