Aktualizacja: 04.02.2018 13:44 Publikacja: 04.02.2018 13:40
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz
Koszt budowy 80 mld dolarów uznano w Brasilii za zbyt wysoki, a trudności techniczne za zbyt poważne — wyjaśnił sekretarz stanu w urzędzie planowania ds. międzynarodowych, Jorge Arbache. — Wstrzymaliśmy ten projekt, ponieważ był niezwykle kosztowny a studium opłacalności nie było zadowalające. Ponadto wyzwania techniczne były absurdalne — stwierdził polityk.
Budowę tej magistrali o długości 5 tys. km ogłoszono w 2014 r. podczas oficjalnej wizyty w Brazylii prezydenta Xi Jinpinga. Peru było temu przeciwne, bo trasa przebiegała przez największy rezerwat przyrody, Lima zaproponowała bardziej bezpośrednie rozwiązanie przez Boliwię.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas