Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.05.2018 08:39 Publikacja: 05.05.2018 07:30
Foto: 123rf.com
Oczywiście - zapewniają - oprócz bezpieczeństwa lotów. Samoloty mają być lżejsze, bo wtedy spalają mniej znów drożejącego paliwa. Stąd z pokładu ma zniknąć wszystko, co nie jest absolutnie niezbędne dla wizerunku linii. Usługi, które znikają, po jakimś czasie pojawią się, ale jako opcja płatna i dodatkowy przychód , a nie wydatek dla przewoźnika.
Siedzimy już na fotelach, które nie są tak wygodne, jak jeszcze kilka lat temu. Przewoźnicy i producenci przechwalają się jak innowacyjne technologie zostały wykorzystane. Co z tego, kiedy cienki fotel z mikroskopijną liczbą centymetrów miejsca na nogi jest jeszcze do wytrzymania na rejsach trwających godzinę-półtorej. Nie więcej, a coraz częściej w takich właśnie warunkach latamy za Atlantyk i do Azji. Jeśli ktoś siedział przy oknie i musiał podczas rejsu wyjść do toalety, wie o co mi chodzi.
Pociąg Intercity Adriatic Express, który zawiezie turystów z Polski do Chorwacji, wyruszył w swój pierwszy kurs...
Europa bardzo powoli odbudowuje swój ruch lotniczy po pandemii. Najszybciej udało się to Turkom, którzy pod ten...
Pasażerowie linii kolejowej Eurostar zmagają się z poważnymi opóźnieniami. We wtorek ruch został zablokowany prz...
W założeniach zarządu nie trafią one jednak na rynek przewozowy, a jednie na złom. Zdecydowana większość to tabo...
Lotnisko w Dubaju już funkcjonuje względnie normalnie. W Katarze nadal są niewielkie opóźnienia. Etihad Airways...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas