Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 31.05.2018 13:36 Publikacja: 31.05.2018 13:21
Foto: 123RF
Dla pasażerów to zysk. Nawet linie tradycyjne, takie jak Austrian Airlines i Lufthansa, czy British Airways będą musiały bardzo ostrożnie kalkulować taryfy z i do Wiednia z portów, z których latają Ryanair, Wizz Air, Laudamotion, które wkrótce staną się własnością irlandzkiego przewoźnika, a także easyJet i Volotea.
Wszyscy chcieli przejąć linię lotniczą Niki, założoną przez Nikiego Laudę, która należała ostatnio do Air Berlina. Konsorcjum IAG, w skład którego wchodzą między innymi British Airways i Iberia, były gotowe ją kupić stworzyć w Wiedniu bazę dla niskokosztowej linii Volotea, Lufthansa widziała w austriackim przewoźniku potężne wsparcie dla swojego nikokosztowego Eurowingsa. Udało się to Ryanairowi. Jest więc bardzo prawdopodobne, że ze Schwechat właśnie będzie można najtaniej polecieć do różnych punktów w Europie, na Bliski Wschód i do niektórych portów tureckich.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas