Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 31.05.2018 13:36 Publikacja: 31.05.2018 13:21
Foto: 123RF
Dla pasażerów to zysk. Nawet linie tradycyjne, takie jak Austrian Airlines i Lufthansa, czy British Airways będą musiały bardzo ostrożnie kalkulować taryfy z i do Wiednia z portów, z których latają Ryanair, Wizz Air, Laudamotion, które wkrótce staną się własnością irlandzkiego przewoźnika, a także easyJet i Volotea.
Wszyscy chcieli przejąć linię lotniczą Niki, założoną przez Nikiego Laudę, która należała ostatnio do Air Berlina. Konsorcjum IAG, w skład którego wchodzą między innymi British Airways i Iberia, były gotowe ją kupić stworzyć w Wiedniu bazę dla niskokosztowej linii Volotea, Lufthansa widziała w austriackim przewoźniku potężne wsparcie dla swojego nikokosztowego Eurowingsa. Udało się to Ryanairowi. Jest więc bardzo prawdopodobne, że ze Schwechat właśnie będzie można najtaniej polecieć do różnych punktów w Europie, na Bliski Wschód i do niektórych portów tureckich.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas