Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowe drogi w Polsce. 40 km ponad plan w 2021. 2022 będzie skromniejszy

O 40 km ponad plan, w sumie 425 km – to tegoroczny bilans włączonych do ruchu nowych szybkich dróg. Ale rok 2022 r. będzie znacznie skromniejszy.

Aktualizacja: 30.12.2021 21:28 Publikacja: 30.12.2021 21:28

Nowe drogi w Polsce. 40 km ponad plan w 2021. 2022 będzie skromniejszy

Foto: GDDKiA

Jeszcze w czwartek Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) włączała do ruchu nowe fragmenty autostrady A1. W sumie cały 2021 r. okazał się znacznie lepszy, niż zakładano, w dodatku pomimo problemów związanych z pandemią, która – jak twierdziła część firm budowlanych – miała ograniczać dostępność pracowników.

Kierowcom udostępniono 425 km nowych tras, wobec ogłaszanego jeszcze na początku roku dużo skromniejszego planu uruchomienia 33 odcinków o łącznej długości 385 km. O niemal 57 km wydłużyła się autostrada A1, budowana na dawnej „gierkówce". 40 km nowej jezdni włączono do ruchu na drodze ekspresowej S3, a 70 km na całej trasie S7.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Wielkie przejęcie na rynku taksówek w Polsce. Łączą się dwie popularne sieci
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Transport
RegioJet nie chce wojny z PKP Intercity
Transport
Dokąd jeździ Radosław Sikorski? Lista może zaskakiwać
Transport
Rosjanie przyznają: mamy kłopot z lataniem. Tych „kłopotów” jest jednak kilka
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Transport
Kolejowy symbol hamowania niemieckiej gospodarki. Kto uratuje Deutsche Bahn?
Reklama
Reklama