Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.10.2018 09:00 Publikacja: 29.10.2018 09:00
?Jeden z dwóch promów elektrycznych przy nabrzeżu stoczni Remontowa Shipbuilding SA zbudowanych w 2018 roku dla Wielkiej Brytanii
Foto: materiały prasowe
Stocznia już w 2005 roku weszła w niszę produkcji statków do obsługi morskiego sektora wydobycia ropy i gazu. W ciągu 12 lat zbudowała i przekazała armatorom ponad 50 takich jednostek różnych typów.
Z kolei na norweski rynek budowy promów pasażersko-samochodowych stocznia weszła jeszcze w latach 90. ub. wieku. Pierwsze trzy promy przekazała tamtejszym armatorom już w 1999 roku. Od tamtej pory do roku 2017 zbudowała ich łącznie 39 dla wielu klientów z różnych krajów (Anglia, Szkocja, Dania, Kanada), z tego większość dla przewoźników norweskich.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Z braku maszyn Rosjanie sięgają po stare samoloty. Maszyna An-24, przewożąca 49 osób, rozbiła się na dalekim wsc...
Rosyjskie lotnictwo pasażerskie jest to coraz większej zapaści. Z braku maszyn sięga po stare samoloty. Dziś ran...
Ryanair grozi, że jeśli wejdą cła na samoloty, to nie odbierze swoich boeingów. Dla Embraera 50-proc. taryfa ozn...
W sobotę rano doszło do awarii systemu zarządzania ruchem lotniczym ATM_P 21 w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrz...
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas