Dassault Aviation przekazał klientom 41 nowych Falconów, mniej wobec 49 rok wcześniej, natomiast dostawy myśliwców Rafale wzrosły do 12 sztuk z 9, przy czym tylko trzy zostały we Francji, a 9 odebrali klienci zagraniczni.
Firma należąca do rodziny Dassault otrzymała zamówienia na 42 samoloty dyspozycyjne mimo zrezygnowania z produkcji Falcon 5X z powodu problemów z silnikami Silvercrest Safrana (5 sztuk); rok wcześniej zamówiono u niej 38 takich samolotów. Francuzi uruchomili program produkcji kolejnej maszyny Falcon 6X z silnikami Pratt&Whitney Canada.
Dział wojskowy otrzymał zamówienie na 12 Rafale od Kataru.
31 grudnia portfel zamówień obejmował 53 samoloty Falcon (52 rok wcześniej) i 101 Rafale: 73 w eksporcie, 28 dla Francji (rok wcześniej 101, odpowiednio 70 na eksport, 31 dla Francji).