Aktualizacja: 14.02.2019 09:24 Publikacja: 14.02.2019 07:56
Foto: Bloomberg
Dwupokładowy A380 na 544 miejsc miał konkurować z B747, ale nie zyskał popularności, ostatnie egzemplarze — 17 sztuk: 14 dla Emirates i 3 dla ANA — zostaną dostarczone klientom w 2021 r. To ostatnia ważna decyzja prezesa Toma Endersa, kończącego kadencję w Tuluzie.
Decyzja o rezygnacji zapadła po osiągnięciu z Emirates porozumienia o zmianie zamówienia. Linia z Dubaju zmniejszyła zamówienie na superjumbo o 39 sztuk, do 123 ze 162 i podpisała z Airbusem nową umowę na 40 szerokokadłubowych A330-900 i 30 A350-900 o wartości 21,4 mld dolarów w cenach katalogowych.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas