Aktualizacja: 06.03.2019 17:35 Publikacja: 06.03.2019 17:35
Foto: Bloomberg
Decyzja amerykańskiego przewoźnika o wymianie samolotów nie zmieni jego planów inwestycyjnych, ale doprowadzi do rywalizacji Airbusa i Boeinga. Delta musi wymienić niemal 200 starszych B757 i B767 należących do segmentu, w który Boeing zamierza wejść nową maszyną średniego segmentu rynku. Airbus ma w nim A321XLR.
Według Bastiana, Delta jest bardzo zainteresowana takimi samolotami, uczestniczyła już we wstępnych rozmowach z koncernem. Boeing zastanawia się nad celowością rozpoczęcia prac nad nowym samolotem w 2020 r. , z perspektywą pierwszych dostaw w 2025 r. - Mam nadzieję, że się zdecyduje - powiedział prezes Delty na konferencji zorganizowanej przez bank JP Morgan.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas