Reklama

Linie zarabiają nie tylko na biletach. Reklamodawcy kuszą LOT

Od lipca we flocie LOT lata embraer z reklamą Grześków. A na pokładach samolotów pasażerowie dostają wafelki produkcji kaliskiego Coliana. Dla przewoźnika to poważna decyzja biznesowa.

Aktualizacja: 15.07.2019 10:53 Publikacja: 14.07.2019 21:00

Grześki na kadłubie maszyny LOT. Wkrótce będzie kolejny tak pomalowany samolot, potem śliwka nałęczo

Grześki na kadłubie maszyny LOT. Wkrótce będzie kolejny tak pomalowany samolot, potem śliwka nałęczowska

Foto: materiały prasowe

LOT nie ujawnia wartości kontraktu z Colianem, w ramach którego wkrótce jeszcze jeden embraer ma być pomalowany w wafelki, a trzeci w śliwkę nałęczowską (którą również produkuje Colian). Wiadomo jednak, że taka polityka jest popularna wśród przewoźników.

Linie lotnicze zarabiają bowiem nie tylko na przewozie pasażerów i towarów. Ważna część ich przychodów to tzw. przychody dodatkowe, czyli np. opłaty za bagaż, wpływy ze sprzedaży na pokładzie czy właśnie reklamy.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Transport
PKP Cargo chce nowego systemu wynagradzania. Czy będą zwolnienia?
Transport
Filip Czernicki, prezes CPK: Wchodzimy w nową fazę rozwoju
Transport
Aerofłot wciąż w mocy hakerów. Kolejne loty odwołane, trwa liczenie strat
Transport
Atak hakerski na Aerofłot. Paraliż największego lotniska
Transport
Koniec z haraczem za walizkę? Unia chce uregulować bagaż podręczny
Reklama
Reklama