Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 10.01.2015 12:57 Publikacja: 10.01.2015 12:57
Foto: Bloomberg
Adria Airways, członek sojuszu Star Alliance utworzonego przez Lufthansę (polski Lot jest jego członkiem), jest jedną z 15 firm, które przewidziano do prywatyzacji w 2013 r., ale dotąd sprzedano tylko trzy. SDH nie podało szczegółów obecnej sprzedaży Adrii, która zakończyła 2013 r. stratą netto 2,9 mln euro. Danych za 2014 r. jeszcze nie opublikowano.
Analitycy uważają prywatyzację za jeden z kluczowych kroków władz Słowenii prowadzących do długotrwałej stabilizacji finansowej po uniknięciu w 2013 r. przez ten kraj konieczności skorzystania z międzynarodowego ratunku. Opozycyjna partia Zjednoczona Lewica zażądała jednak zwołania specjalnego posiedzenia parlamentarnej rady ds. polityki finansowo-gospodarczej twierdząc, że prywatyzację należy odroczyć do czasu osiągnięcia społecznej aprobaty, które firmy należy sprzedać.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Widmo kolejnych zwolnień powoduje, że załoga, poprzez organizacje związkowe, szuka wszelkich możliwych sposobów...
Od 2027 roku polecimy Airbusami A220 LOT-u. Niemal do ostatniej chwili polski przewoźnik zastanawiał się, czy wy...
Zaostrzenie konfliktu między Izraelem a Iranem i groźba jego eskalacji spowodowała potężne zakłócenie transportu...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Powtarza się sytuacja z jesieni 2024 r., kiedy kilka krajów Bliskiego Wschodu zamknęło swoją przestrzeń powietrz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas