Aktualizacja: 10.01.2015 12:57 Publikacja: 10.01.2015 12:57
Foto: Bloomberg
Adria Airways, członek sojuszu Star Alliance utworzonego przez Lufthansę (polski Lot jest jego członkiem), jest jedną z 15 firm, które przewidziano do prywatyzacji w 2013 r., ale dotąd sprzedano tylko trzy. SDH nie podało szczegółów obecnej sprzedaży Adrii, która zakończyła 2013 r. stratą netto 2,9 mln euro. Danych za 2014 r. jeszcze nie opublikowano.
Analitycy uważają prywatyzację za jeden z kluczowych kroków władz Słowenii prowadzących do długotrwałej stabilizacji finansowej po uniknięciu w 2013 r. przez ten kraj konieczności skorzystania z międzynarodowego ratunku. Opozycyjna partia Zjednoczona Lewica zażądała jednak zwołania specjalnego posiedzenia parlamentarnej rady ds. polityki finansowo-gospodarczej twierdząc, że prywatyzację należy odroczyć do czasu osiągnięcia społecznej aprobaty, które firmy należy sprzedać.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas