Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.08.2019 19:34 Publikacja: 01.08.2019 19:09
Foto: tv.rp.pl
Hyper to mały polski startup, a bardzo kosztowne inwestycje. Nie brzmi to egzotycznie, mało wiarygodnie?
Takie skojarzenia mogą się nasuwać. Do tej pory w Polsce takich przełomowych technologi nie udało się skomercjalizować. Od kilku miesięcy zastanawiamy się jak sprawić, żeby w naszym przypadku mogło być inaczej. Kluczowym elementem będą silni partnerzy. Pierwszą firmą, która w nas uwierzyła była łódzka Transfer Multisort Elektronik (jeden z liczących się na świecie dystrybutorów komponentów elektronicznych). Kolejną dużą firmą jest Microsoft, który ogłosił wsparcie nas grantem w ramach swojego programu dla startupów. Zaczynamy intensywniej pracować nad pozyskaniem partnerów, celujemy w spółki wiodące w swoich branżach. Zarówno kolejowe jak i okołokolejowe. Np. generalni wykonawcy, spółki energetyczne, producenci taboru.
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas