Aktualizacja: 07.05.2015 16:43 Publikacja: 07.05.2015 16:43
Według wstępnych ustaleń francuskiego biura badania katastrof BEA, drugi pilot niemieckiej linii jest podejrzewany o świadome rozbicie samolotu w locie z Barcelony do Duesseldorfu, a wcześniej z Duesseldorfu do Barcelony o pięciokrotne sprawdzanie manewru zniżania.
Komisarz transportu Violeta Bulc zwróciła się teraz do EASA o zbadanie takich elementów jak system blokady drzwi do kokpitu, dostęp do kabiny pilotów, procedury wychodzenia i procedury dotyczące kontroli lekarskich pilotów. (Andreasowi Lubitzowi lekarze odmówili dwukrotnie wydania zgody na loty).
Rosyjski dyktator podpisał dekret wymuszający na rosyjskich taksówkarzach przesiadkę na samochody marki łada i a...
Rosyjska awiacja sypie się coraz mocniej. Najczęściej wysiadają silniki i opony, których rosyjskie linie nie maj...
Za unijne pieniądze PKP Intercity kupi ponad pół setki szybkich lokomotyw i zmodernizuje blisko ćwierć tysiąca w...
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas