Aktualizacja: 10.07.2015 14:57 Publikacja: 10.07.2015 14:29
Foto: Bloomberg
Z wypowiedzi Eda Bastiana wynika, że amerykański przewoźnik zamierza usprawnić swe usługi korzystając z międzynarodowych umów o partnerstwie i ze wspólnych przedsięwzięć.
Prezes nie chciał rozwinąć poruszonego wątku rozmów o zainwestowaniu w tanią Skymark Airlines, uchylił się od snucia przewidywań, czym się zakończą. Firma leasingowa Intrepid Aviation, największy wierzyciel japońskiego przewoźnika, szuka innego sponsora do ratowania tej taniej linii zamiast grupy ANA, która ubiega się u udział w restrukturyzacji rywala.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas