Reklama

PKP Cargo przygotowuje czteroletnią strategię

W latach 2016–2020 jednym z najważniejszych celów będzie wzmocnienie pozycji w kraju oraz w Europie Środkowej i Południowej.

Publikacja: 23.08.2015 22:00

W latach 2016-2020 jednym z najważniejszych celów grupy PKP Cargo będzie ekspansja w kraju oraz w Eu

W latach 2016-2020 jednym z najważniejszych celów grupy PKP Cargo będzie ekspansja w kraju oraz w Europie Środkowej i Południowej.

Foto: Fotorzepa, Bartek Jankowski Bartek Jankowski

PKP Cargo, drugi co do wielkości kolejowy przewoźnik towarów w UE, pracuje nad strategią na lata 2016–2020. Wyznaczone w niej cele i kierunki rozwoju grupy będą m.in. uwzględniać przeprowadzone ostatnio przejęcia.

– Pracujemy nad nową strategią na kolejne cztery lata, której celem ma być wzmocnienie PKP Cargo w Europie Środkowej i Południowej jako zintegrowanego operatora logistycznego. Mamy gotową koncepcję funkcjonowania całej grupy, łącznie z rozszerzeniem oferty, bazy klientów i zasięgu geograficznego naszego działania – mówi Adam Purwin, prezes PKP Cargo.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Lotnisko w Gdańsku nie chciało chińskich skanerów bagażu. Jest wyrok w sprawie
Transport
Premier Donald Tusk: To już nie pilnowanie łąki. Co zrobiono w Porcie Polska?
Transport
Jak PPL będzie finansował CPK. Docelowo udziały wzrosną z 49 do 100 proc.
Transport
Premier Tusk ogłasza nową nazwę CPK. Teraz lotnisko w Baranowie to „Port Polska”
Transport
Brama lotnicza do Europy Środkowej niepotrzebna. Przeszkodziło CPK?
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama