Reklama

Dlaczego upadł Transaero

Zadłużenie w wysokości prawie 4 mld dol. okazało się nie do uniesienia nawet dla wspieranego przez państwo Aerofłotu. Druga co do wielkości linia lotnicza Rosji - Transaero od 15 grudnia przestanie latać.

Aktualizacja: 05.10.2015 11:09 Publikacja: 05.10.2015 09:46

Dlaczego upadł Transaero

Foto: 123rf.com

Od dzisiaj do tej daty wszystkie operacje lotnicze Transaero są koordynowane przez Aerofłot, który przymierzał się do przejęcia upadającego przewoźnika. A rosyjski minister transportu, Maksim Sokołow zapewnił, że jeśli zbankrutowania linia nie będzie w stanie wykonać lotu, to wszyscy pasażerowie, którzy wykupili biletu Transaero polecą albo Aerofłotem, albo którąś z linii należących do Grupy Aerofłotu — Rossyia, Donavia, bądź OrenAir. Także inne linie — S7, UTair, który był bliski bankructwa pod koniec 2014 roku, oraz Ural Airlines na polecenie rządu oferują miejsca w swoich samolotach.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Boeing wylądował w morzu. Lotniczy wypadek w Hongkongu
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Transport
Adam Sanocki: Lotniska, to nie tylko pasażerowie i samoloty. To wielki wkład w gospodarkę
Transport
Jak Putin doleci do Budapesztu? Viktor Orbán mówi, że wszystko załatwi
Transport
Wreszcie dobre wiadomości z Boeinga. Samolotów B737 MAX będzie coraz więcej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Transport
Kreml chce, by Musk zbudował tunel z Alaski do Syberii. Trump: Ciekawy pomysł
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama