Reklama
Rozwiń

Nowa strategia Star Alliance

Ułatwienia w podróżach dla pasażerów, zwłaszcza tych z wyższym statusem w programach lojalnościowych oraz zaproszenie do współpracy linii niskokosztowych i „hybrydowych" to główne cele na przyszłość Star Alliance.

Publikacja: 13.12.2015 19:54

Nowa strategia Star Alliance

Foto: Bloomberg

Lotniczy sojusz Star Alliance stawia na jakość, a nie na ilość. Takie wnioski płyną z postanowień konferencji prezesów zrzeszonych linii, jaka odbyła się w zeszłym tygodniu w Chicago.

Podczas spotkania potwierdzono, że w najbliższej przyszłość grupa raczej nie zostanie powiększona ponad brazylijskiego przewoźnika Azul, którego właściciel kupił portugalski TAP i który już teraz jest na etapie domykania swojego członkostwa. Oznacza to, sojusz odłożył na przyszłość po latach starań i przymiarek największy sojusz lotniczy na świecie zrezygnował z poszukiwania linii członkowskiej w Rosji. Aerofłot wybrał Skyteam, S7- Oneworld, a Pułkowo po poważnych zastrzeżeniach co do przestrzegania procedur bezpieczeństwa zostały skreślone z listy potencjalnych kandydatów.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Transport
Rosyjska lotnicza ruletka. Przestrzeń powietrzna coraz bardziej niebezpieczna
Transport
LOT wycenił koszty powrotu na Ukrainę. To wydatek setek milionów dolarów
Transport
United Airlines znów będzie latać do Izraela. Europejskie linie jeszcze czekają
Transport
Ukraina wjedzie do Polski na europejskich torach
Transport
Armagedon na lotniskach Rosji. Lecą głowy na Kremlu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama